snus!

Nu har vi haft idrott, spelade fotbolls brändboll och det var tråkigt, så jag och nea gick tidigare och sen till matsalen, det var ingen god mat heller!
Och för att informera er så är jag nästan dygnblöt, har hål i skorna så är helt blöt om fossingarna, och om tröjan och hela jag nästan! Och för deet slutar det inte ösa ner!
Men en hemlighet, jag dödade en spindel igår, förlååt! =(

Sitter i grupprummet nu, ska försöka torka lite grann, har köpt snus istället för cigg nu och det ska räcka hela veckan har jag räknat med, ska försöka hålla det iaf!

Har snart engelska, så ska äta choklad och dricka energi dricka, MUMS!
jag vill hem och sova.
ha en bra regnig dag allihoppa!
Och jaa mikaela jag tog bilderna från dig, orkade inte ladda upp från min mobil haha.

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0