skratt förlänger livet.

Idag försov jag mig inte, tänkte börja med att säga det =P
men var i skolan och skulle samlas i ett rum som vi kallar för "röda rummet", och liksom planera dagen och hur vi skulle göra allt, Det är ju idag vi har filmat all omvänd reklam och skoj klipp bara, haha det har varit riktigt kul!
Först så filmade dom någonting på Willys, att typ några skulle fylla upp någon annans vagn med massvis med vvaror och sen bara springa därifrån. Sen var det dags att gå vidare till Ikea, där satte jag på mig en stor gorilla dräkt (som var huuur varm som helst!), och så hade vi tagit bananer från Willys, så jag stog bakom en skylt och hoppade fram med bananer när folk kom, tror vissa höll på att skita på sig, så rädda blev dom haha, det var riktigt kul iaf!
Jag råkade också få en liten flicka att gråta när jag sprang efter henne, men tog av mig masken och hon fick känna på "pälsen", då hon blev glad igen, tur det haha!

Sen var det Jalles tur, Moniques man var med oss på Ikea, så han hade köpt en korv som han skulle gå ut med och då skulle Jalle springa förbi med huva på sig och sno korven haha. Det var hur klockrent som helst, det var ketchup på korven och Jalle kom i full fart och snodde korven, Moniques man skriker "VA FAAAN" och rusar efter Jalle i träskor till och med, och kastade en godis påse efter han! .

Sen åkte vi och käkade pizza med hela klassen på Pizza Hut, hur god pizza som helst, och så himla tjock men jag fick ändå i mig 4 bitar, mums.
Efter det åkte jag, nea, backe, kamilla med Monique in till stan igen och jag och nea skulle gå in på Lindex och ta allt TEST smink och testa medans backe skulle filma när vi verkligen smetade på massa smink... Tanten blev sur och sa åt henne att sluta filma och sen sa hon till den andra att vi står och kladdar.. Förstår inte hur en säljare kan vara så himla dryg, som säljare ska man vara trevlig och hjälpsam, kanske säga åt på ett snällt sätt liksom.
menmen, det blev som det blev och var kul ändå. FÖRUTOM att läppglanset jag tog inte gick bort, fick stå och gnugga hur mycket som helst men har fortfarande rosa läppar... suck!

Sen åkte Monique iväg, så jag, backe och nea var kvar på stan, satt inne på krämarn länge och bara softa, sen gick vi till McDonalds och tog en fika, nea bjöd.. Gud, jag kunde knappt äta för att jag skrattade så mycket. Började med att jag skulle betala i kassan (med neas pengar då) och skulle säga HEJ lite snällt sådär.. Men så blev det EHEHEEEY! hahaha, så jag stog och as garvade medans nea fick säga vad vi skulle ha, sen vart det bara mer och mer haha. Har skrattat hela vägen hem på bussen med backe också.

Det här vart ett långt inlägg, ojoj.
Mamma håller på med maten och den är snart klar.
skriver mer sen!

♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0