Skönt att sova

Kom hem vid kvart i 4 med bussen ju, och sen la jag mig i soffan och kollade på Disney channel, och sen så bara kunde jag inte hålla upp ögonen längre, så jag slocknade på mindre än 10 min!
Sov fram till halv 7 ungefär, längre än jag trodde. Då Flisan väckte mig av att hon hoppa upp i soffan på mig, dumma hund haha!
Men vi skulle ändå äta då, mamma hade lagat kycklingbröst och råstekt potatis till, det var jättegott!

Det har inte blivit speciellt mycket pluggande nu eftersom jag somnade men får väl köra hårt imorgon istället. Nu gör jag det absolut dummaste, som jag brukar göra när det gäler plugg, det är att skjuta upp. Och på så sätt brukar jag aldrig få saker gjort och faila på proven istället.
Nej men imorgon ska jag plugga, påminn mig?! haha.

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0