rubrik

Har kollat klart på filmen, den var faktiskt inget vidare, så jag struntade i det och satte på UNION SQUARE istället, orgasm på dom!! aah.
Sitter på msn och snackar med lite folk, alltid kul. Jag får ju sällskap på ett sätt iaf.
Jag är lite smått sur, hade planerat att kolla vidare på förhäxad, men så när jag väl kom hit så kom jag på att jag hade glömt hela boxen hemma... Så får väl kolla på nån gammal film jag har på datorn om jag inte hittar någon bra som Mikaela har.
Är säkert tröttare än vad jag själv tror så kommer antagligen somna till den film jag drar på, men det gör ju inget, jag tycker om att somna till film, det är mysigt på något sätt.
Det är iaf bara skit på TV:n vad jag har märkt!

Förresten, måste bara säga att besökare på min blogg har ökat, det är verkligen superkul att fler läser min blogg, stanna kvar och tipsa andra =)
Kram på er allihoppa.


♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0