pyjamas


Mina mysiga pyjamas byxor, köpta på BikBok för nåt år sen, så tror dom inte finns kvar, tyvär!


Mönstret på byxorna !


Målade mina tånaglar igår, eller om det var i förrgår, men tyckte det blev sött. naglarna i samma färg =)

Anledningen till att min säng är obäddad är att jag tvingade mamma att riva upp alla sängkläder idag!
Det var så att jag kom hem, skulle bädda sängen lite fort (som jag inte har sovit i på några dagar), ja och så ser jag en jättestor spindel krypa i MIN säng, i MINA sängkläder, och försvann. Så jag skrek på mamma samtidigt som jag nästan börja gråta och var nära på att kollapsa, så fick hon leta rätt på den jäkeln!
Fattar inte hur spindlar kan vara så äckliga, USCH!!!
Bara för det så kryper och kliar det på hela kroppen nu, blää!

Ska sätta mig i soffan och kolla tv nu,.
hörs imorgon gott folk!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0