PRO * 1M

Yes, nu har jag över 1M på poker! Alltså över 1 miljon.
Känns hur bra som helst så nu kan jag vara med och spela på lite större bord, skitkul ju, och jag som började tröttna nästan men nu är jag som ännu mer besatt när jag har så himla mycket!

Har slutat för dagen nu iaf, sista vi hade var redovisning av det där med Ikea, jag satte mig i  klassrummet men sen vart jag hur nervös som helst när en efter en började redovisa, så jag lämnade arbetet på bordet och gick därifrån...
Sen när lektionen var slut så kom alla tre lärarna till grupprummet och frågade varför jag gick och blablabla.. Så redovisade jag här inne i grupprummet istället. Och bara det var jättejobbigt, vart helt kokhet och hela facet blev säkert som en röd brinnande tomat, usch nu vill jag bara lägga mig under täcket och gråta!

Ska smsa mamma och kolla om hon kan hämta mig, annars får jag vänta på bussen som går halv 4, för jag vill inte gå från vägen idag för det är kallt och regnar, bättre anledningar än att jag inte orkar haha.
Men hinner göra klart arbetet till kinesiskan om jag väntar på bussen ändå så tjänar på det på en sak ändå!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0