ont med skavsår !

Gjorde inte så mycket när vi var i marieberg, kollade lite skor och så. Jag gick också till BikBok och hälsade på, om ni kommer ihåg att jag praktiserade där. Hon kände inte igen mig först men sen så såg hon att det var jag, kul att träffa Elina igen faktiskt, jag måste gå och hälsa på oftare. Lämnade in ett CV idag också till en restaurang/fik, får se vad det blir utav det.
Sen knallade vi till bussen till örebro och då började jag känna av hur ont jag hade i fötterna, och att vi gick i örebro i en timme också, båda lilltårna är röda och lite svullna, och har två blåsor på vardera fot, och ont som fan gör det!
Ska inte gå i mina nya älsklingar på ett tag nu. Alexandra åkte och hämtade mig vid skolan, jag skulle ha min dator med mig hem och det var skönt att slippa gå uppifrån vägen!

Kom hem och då var middagen klar, blodpudding eller makaroner och stekt korv hade mammsen lagat, och så åt jag morötter. Jag tror det här var första gången som jag inte fick hicka efter att ha ätit morötter, varje gång jag äter det så brukar jag få hicka, lite skumt att få det av morötter...

Snart ska jag ringa edvard och prata av mig lite och sen hoppa in i duschen och sen kolla på The Menthalist, om TV:n funkar vill säga. Det här jäkla ComHem som knappt aldrig funkar, blir så förbannad och ibland lägger Internet av också, och telefonerna, Kanske därför dom har reklam om ComHem stup i kvarten för att dom förlorar kunder?
Skönt att vi ska byta bredband när vi flyttar, och det är inte långt kvar nu! =D

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0