ojojoj

Oj vad jag kommer ha träningsvärk i underarmen, överst sen. På idrotten så körde vi badminton och jag körde full fart hela tiden och känner redan nu träningsvärken komma sakta men säkert. Kommer sluta med att jag inte kan lyfta ett glas som sist haha.

Har precis haft svenska och vi jobbade inte utan vi gick en runda i kumla och våran lärare läste nån historia. Det var jätte tråkigt men på hem vägen så gick jag nea och backe förbi backes farmor och farfar och lånade toaletten och så bjöd hon på nån glass. HAHAHA och när vi skulle gå så fick jag mig en liten klapp på rumpan! HAHA, snällt av henne..

Nu har vi iaf projekt och företagande men slutar om 1 minut haha. Och idag ska nea sova hos mig, oj vad mysigt. Så jag slipper att vara ensam ikväll!

Ha en bra dag so far så vi hörs sen!

♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0