livet är ingen dans på röda rosor

Har precis varit och ätit, det var pasta med något kladdigt, men det gick att äta ändå.
Idag är jag irriterad och sur. På det mesta faktiskt, en RÖD dag. Och nej med det menar jag inte att jag har mens eller nåt. bara en allmänt sur dag.
Kan bero på vissa folk i omgivningen men mer än så behöver jag ju inte ta upp.
Men livet är ju inte lätt.

Nu är det inte lika fint väder heller, ännu tråkigare, det blåser och ska regna sen.
Slutar vid 2 och då ska jag hem och ta ut Flisan för Mikaela har klippt gräset åt mig, skönt att slippa det iaf!

Ska försöka lugna mig och inte vara så sur nu.
Hoppas ni andra har en bra dag!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0