ingen mer poker =(

Jaha,  nu tänker inte jag spela poker på ett bra tag, (tror jag, eller så är det nåt jag säger för att jag är sur.)
Men hade iallafall nyss 1,5 mille... Nu har jag 300tusen kvar bara, det suger ju lliiite hårt.
Åh jag blir så sur!!

Tänk om jag typ skulle bli beroende av att spela poker när jag blir vuxen, med egen inkomst och så.. då kanske det är samma sak fast att jag typ skulle spela med riktiga penga, oooj det skulle inte vara bra! haha jag får försöka lägga av nu.. innan det blir för allvarligt om det kanske inte har blivit det redan. Men jag har liksom lust att slå sönder datorn för att jag förlorade över 500K, och ändå så är det bara låtsas chips man kör med nu. Lite värre om det hade varit på riktigt! =O

Jag och nea har iallafall bakat chokladbollar nu, ska äta det snart och så har vi varsin kanna med saft framme på bordet, jag älskar päron och hon äpple, inte tvärtom, nej.

Sitter och kollar på extreme home makeover nu fast det är slut, sen ska vi kolla på Greys anatomy, jag tycker det suger meeeen. ja.

Ha en bra kväll ändå!


♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0