hur länge ska man behöva stå ut?

Jag har bara en fråga - Hur länge ska jag behöva stå ut med allting?

Ska jag få massa skit och bli ledsen och ändå gå runt som om jag svävar på rosa moln och är hur lycklig som helst?
Jag vill inte låtsas må bra hela tiden längre, men ändå så gör jag det. Döljer all skit, vem ska behöva lida mer liksom, jag hatar verkligen att se folk ledsna eller sårade, så jag vill inte dela med mig av det jag mår dåligt av.
Det bästa är att dölja det och få alla andra att tro att jag mår bra, det läskiga är att jag är riktigt bra på det.
Antar att det blir så efter många år.

Man lär sig leva med vissa saker, och vissa saker kan man inte komma ifrån så det är bara att acceptera det liv man lever, om ni förstår hur jag menar...


CARPE DIEM

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0