hjälp?

Har suttit länge nu och arbetat med ett arbete vi har i svenska och småföretagande tillsammans, ska skriva om ett företag och jag valde Ikea.
Jag har kommit så långt att framsidan är klar, också det om affärsidé och ägare.

Men några frågor vi måste ha med är:
IKEAS VERKSAMHET
HUR MÅNGA ANSTÄLLA DE HAR
VILKA ÄR DERAS KUNDER
VILKA PLANER HAR DE FÖR FRAMTIDEN

så om någon vet någonting om det här så får ni jättegärna kommentera och hjälpa mig lite, för jag hittar det varken på google eller wikipedia. Och det är en av de sakerna som ska vara klart tills imorn.

Kom på att jag har två prov att göra den här veckan, först administration kapitel 1 & 2, och sen göra provet i Antiken, det ser ut att bli en pluggvecka den här veckan, men ska nog hinna med att skriva ändå!

Ska alldeles strax gå till idrotten som börjar halv. Har jag sagt någon gång att jag vill vara stenrik?
bara kunna shoppa utan att tänka på att man behöver spara pengar till räkningar och andra saker! Det suger ganska mycket, men vem har sagt att livet är lätt?

Ha en bra dag så länge.

♦♦♦

Kommentarer
j

jobbiga ämnen du har! :p

2009-05-04 @ 15:15:02
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0