hem ljuva hem

nej, jag är inte hemma än men har slutat för idag och sitter och väntar på bussen, vill åka hem nu!
Alexandra ringde förresten och sa att mamma hade ramlat när hon var ute med Flisan, hoppas verkligen att det gick bra!!
Hon hade tydligen jätte ont, mamma då..!

Jag, Nea och Backe bestämde oss för idag att vi ska börja springa, utomhus såklart.
Om någon av oss inte springer så berätta vi "hemligheter" om varandra för massa andra, och det blir inget kul!
Så idag när jag kommer hem ska jag ut och springa. Hehe jag har ingen lust alls för jag är ju så himla lat, men det är ju ändå bra.
Fast idag regnar det också, fan då vart det ännu jobbigare att springa ju...

Bussen går nu om 24 minuter, någon som har lust att underhålla mig så länge, ring och prata med mig?

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0