Grease

Hejsan, nu är jag hemma äntligen, har precis ätit pannkakor och nu skulle det sitta jätte fint att sova middag!

Slutade ivf 5 över 1 idag, hann klart med 2 uppgifter på Info & Layout. Sen halv 2 var det Grease-musikal i folktes hus som vi skulle gå och kolla på efter skolan, så vi får ledigt nästa tisdag.
Det var 9orna från Kumlaby skola som spelade upp Grease iaf. Det var faktiskt bra och dom var duktiga men det skulle nog vara lite bättre om sångerna var på engelska.

Snart ska jag göra nånting, men jag vet inte vad... än.
Ska iaf gå ut med Flisan vid 8 gång. Kanske sova hos mikaela inatt, kanske kanske inte. Isf har jag sovit borta heela veckan, BRA carro! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0