ett och ett halv år! <3

Idag är det min och älskling 1 och ett halv års dag. Han har en överaskning, nånting som vi ska göra men jag får inte veta vad, bara att jag ska göra mig fin... Så här sitter jag helt iordninggjord och väntar på att han ska komma och hämta mig..
Ska bli riktigt kul för har ingen aning om vad det kan vara!

Lägger inte lite bilder hur jag ser ut/ ska se ut!

och själklart så ska jag ha mina älskade skor på mig.
Skriver senare vad som var överraskningen, hinner jag inte så kommer det imorgon!

Ha en superbra dag, och kväll!
puss på er!

♦♦♦

Kommentarer
Mikaela

vilket fint linne :) var har du köpt de någonstans vavava????

2009-05-23 @ 16:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0