doften av nybakade bullar

Mamma kom och hämtade mig i skolan så slapp jag gå till bussen. jag hämtade Emanuel på vägen hem och fick skjutsa honom på hans cykel i miniformat, det var tufft!
När vi kommer hem känner jag lukten av nybakade bullar, och det luktar ju ljuvligt!
Det var Alexandra som precis hade bakat, så har ätit iaf en bulle och det var gott.
Fick inte ta någon mer eftersom att hon har bakat dom till hennes student!

Har pratat med edvard också ett tag i telefon och försökt att planera lite inför helgen, det är nämligen våran 1 och ½ års dag då, så vi vill göra nånting lite speciellt liksom. Men vi kom inte på nånting så får tänka lite mer på det.
Han pratade om att åka till Enköping eller Sthlm på fredagen men vet inte hur det blir med det.
Isf ska vi åka med Johan för han får körkortet denna vecka!


Oj, det här tog tid att skriva, hann tilll och med springa och äta, glömde bort att jag skrev om jag ska vara ärlig.
Nu ska jag åka med Mikaela  hem och sova där inatt (igen).
Förra veckan lyckades jag sova borta varje natt!


Det är inte våra bullar men visst ser dom smaskiga ut??

♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0