all by myself!

Idag har jag varit med Edvard från 12 ungefär.. Låg och solade innan och vart lite brun på bara tio minuter! Det var lite fränt.
Edvard åkte som vanligt hem 20.05, alltid lika tråkigt att lämna min älkling! =(

men åkte hem efter det och packade saker och lite mat och så. Och nu sitter jag äntligen här, i Mikaelas lägenhet helt för mig själv. GUUUUD vad det är skönt, ingen som tjatar på en att man ska göra saker, ingen som gnäller och ingen som stör, jag älskar det redan!! =D
Ska vara här tills på torsdag, då hon kommer hem, eller så var det på onsdag jag kommer inte riktigt ihåg, men skönt ändå!! =D

Nu ska jag kolla på söndagsfilmen, SHOP GIRL är det som går. Den verkar ganska bra faktiskt, så kolla om ni inte har något bättre för er! =p

Skriver senare!

♦♦♦

Kommentarer
Mikaela

jadu visst får du vara hos mig tills på torsdag, men då blir du inte själv XD för jag kommer nämligen hem på onsdag hihi

2009-06-01 @ 10:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0