Aerosmith - I dont wanna miss a thing

Nu är jag hemma efter en skön promenad hem.
Men så klart när jag gick ur bilen och hade gått en liten bit så började det regna lite grann, så jag tänkte " ÅH NEEJ, de är ju typiskt!!"
Men det var bara jättelite duggregn som försvann lika fort, så jag och flisan har haft det trevligt och jag tror hon har bitit av alla maskrosor på vägen hem, en sak hon tycker är jätte roligt.
Hon typ älskar pinnar (stora), när man sparkar på en sten, då flyyger hon efter den och ska försöka bita sönder den, och så säger man typ " var e blomman då?", då tar hon maskrosorna och biter av haha, ja hon är en fullvuxen hund men man kan tro att hon är en valp fortfarande..

Och medans jag har skrivit så har hon gått in i mitt rum typ 10 gånger och petat på mig, och sen gått ut igen, nyss satt hon här och bara kollade ut genom dörren, haha hon är knäpp.

Ska snart äta jag är jättehungrig nu.

så fin låt, har gått och nynnat på den hela vägen hem!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0