28.05.09

(Kunde inte skriva igår för internet funkade inte hos Mikaela som vanligt)

Men jag sov som sagt hos Mikaela, vi bara myste och kollade på NAVY CIS.
Idag försov jag mig lite grann men hann i skolan i tid ändå, himla tur det. Har haft administration nu på morgon och snart har vi matte, det suger.

Idag får man även stå ut med Backes sjungande och hojtande, Barcelona vann ju inatt och backe var såklart uppe och kollade och tjöt när dom vann så hon sitter och lyssnar på musiken och kollar på klipp och ååh, jag kommer ha sprängade huvudvärk efter den här dagen, så som hon sitter och gapar och har sig.. Lille backe..
Läs hennes blogg förresten
JBACKELICIOUS.

Nu börjar lektionen, hej.

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0