27.05.09

Imorse vaknade jag vid 7 när mamma kom in och väckte mig. Så frågade hon om jag ville ha frukost på sängen, ja visst varför inte. Det var lite mysigt ^^

Första lektoinen var klassråd bara, pratade om hur och vad vi ska göra sista veckan innan vi slutar, tänk att det är inte lång tid kvar nu, gud vad skönt. Men jag har fortfarande inget jobb och det är mindre skönt...
Har näthandel nu, ska bara göra klart de sista uppgifterna så är jag klar med kursen sen, då får vi jobba med annat som vi måste bli klara med.

Fick reda på också att det är många kurser som avslutas nu till sommaren och jag är inte klar. Så det blir mycket att jobba hemma nu faktiskt.

♦♦♦
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0