05.05.09

godmorgon!
Vaknade 7 idag, kollade ut och såg att det regnade, hur tråkiigt som helst. Ville nästan sjukskriva mig och ligga kvar i den varma sängen och bara sova! Men gick upp och åt frukost och sen iväg till skolan, med buss idag.
Har precis haft kinesiska i 2 timmar, har jobbat på uppsatsen som ska vara klart i dag och håller på att skriva den i powerpoint nu, är snart klar med den också. Sen är det en sak till som jag ska göra klart, om Ikea då.
Att jämföra två nätbutiker gjorde jag hemma igår, valde Bianco.com & Nelly.com.

Snart har vi näthandel och då ska vi redovisa -att jämföra två nätbutiker-
det kommer inte att gå nåt bra alls, som vanligt då. Usch vad jag hatar att redovisa!!!

Ska jobba vidare nu,
hörs sen!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0