04.05.09

God morgon!
Mamma väckte mig 7 imorse, lite sent men jag hann klä på mig, äta frukost, och göra mig iordning utan att stressa.
Till frukost blev det en smaskig äggmacka och ett stort glas Mulitvitamin juice, och en ipreen till det.
Åkte moppe till skolan idag för jag skulle hinna springa upp till grupprummet och hämta böcker och sen hinna gå en bit till lektionen, så det gjorde jag och jag knallade iväg den långa biten till lektionen, men så var inte en kotte där inne. Så jag knallade tillbaka till grupprummet där backe satt, och så sa hon att vi skulle vara i grupprummen och arbeta idag, haah men ja det var en fin morgonpromenad ändå.

jaja, nu ska jag jobba så jag svettas, vi har tre arbeten som ska vara klara och lämnas in imorgon!

♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0