utegångsförbud!

jaha, denna dag är har varit hemsk, och kommer fortsätta i samma stil.
Igår kväll gick vi till johan, vi skulle vara hemma här vid 12, men så blev det inte utan vi var hemma vid 3...
Vi skulle också ha ringt edvards pappa när vi kom hem hit men glömde det också.
Så imorse vaknade jag av att alexandra kommer in med telefonen till mig, det var mamma.. hon sa, att edvard ska hem inom 10 min, och jag går inte utanför dörren idag, jaa carro, du har utegångsförbud!

Det förstår jag inte, varför ge mig utegångsförbud, liksom vad hjälper det till?
Jag får bara träffa edvard på helgerna, och nästa helg kommer han inte ens hem, och nu får jag inte vara med honom idag eller sova där som var bestämt att jag skulle göra!!
Det enda som händer när hon ger mig "utegångsförbud" är att jag kommer vara sur och ledsen, but, thats life i guess.
Men hon har liksom själv sagt att det inte hjälper att ge barn utegångsförbud.. Så ger hon mig det, hon går emot sig själv.
Så jaa, vad ska jag mer säga om denna dag. den suger verkligen, jag har suttit i soffan i 4 timmar nu utan att resa på mig..
Hör av er! förgylla min dag med någonting...

♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0