sluta tidigt idag!

Nu har vi haft matte och jag räknade massa tal med hjälp av att kolla i facit! inte så bra men fattar inget och helen var inte där idag och kunde hjälpa mig, snyft!
Nu har vi svenska och ska jobba klart att skriva om den heliga bigitta, sen slutar vi. Jag och nea ska in till stan och gå runt, det är ju vackert väder!
Ska gå runt där ett tag, vet inte vad vi ska göra men. =)
Sen efter det ska vi hem till nea och jag ska sova hos henne inatt, kulkul.
Får se om jag orkar ta med datorn men troligen inte för då måste jag gå med den på stan och det är jobbigt och då kommer jag ha jätte ont i ryggen sen och det är INTE kul.
Nu ska jag jobba, vi kanske hörs sen =)

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0