röka, nej inte röka

ja, nu har vi slutat för dagen, hurs skönt som helst att sluta tidigt på torsdagar. Om det kunde vara så på fredagar istället.
Imorgon får jag ingen sovmorgon som jag brukar få utan 8.15 ska vi va i bion i folkets hus och se "I taket lyser stjärnorna".
Lite halv tråkigt att jag betaladade 95 spänn för att se den på bion när vi ändå skulle se den med skolan.. men det gör inget den är bra så går att se igen. OM NI INTE HAR SETT SE DEN!!, (filmtips!) haha.

Jag och nea ska sitta kvar i skolan till 4 idag igen och plugga, sen kommer alexandra och hämtar oss så ska vi till dansen, fan vad kul och fan vad jag har längtat och fan nu är jag förbannad.
varför tänker jag inte säga, och jag behöver röka men ajg ska inte.
jag har faktiskt bara rökt EN cigg idag, jag är duktig jag vet! =D

Nu ska jag sura vidare, hej så länge!
♦♦♦

Kommentarer
Jessica

ahh den filmen är så jävla bra! :o

2009-03-12 @ 16:08:08
URL: http://yescarlsson.blogg.se/
hedda

Gymnasiefest, du vet typ som de va på frimis oså? :D

2009-03-12 @ 16:09:21
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0