plugg som fan nu

Kom till skolan vid 10, nu sitter jag här.
vart helt anfådd av att springa till bussen också haha, fick springa som en känguru! Tror jag kanske har astma eller nåt för får asont i lungorna/bröstet när jag springer, eller så vill jag bara tro det för att inte erkänna att jag har super dålig kondis =)

Började iaf Praktisk marknadsföring när jag kom, MQ kom in och skulle ha samtal, om varför jag varit borta och anledningen till det osv.
Så har jag även skrivit upp allt, ALLTING, jag måste göra för att komma ikapp, och det var mer än jag trodde, men det blir lätt att jobba med om jag väl kommer igång. Det är det som är svårast tycker jag, att när jag väl sitter hemma och har absolut ingenting att göra, då borde jag passa på att plugga med allt jag måste göra, men nej ist så låter det mycket bättre när jag tänker; !Eller ska jag kanske sitta vid datorn istället och lyssna på musik och skriva med alla.. eller kanske baka eller vara med nån?.."
Så blir det alltid, oftast.. måste få lite mera disiplin på min hjärna hmm.

Nu ska vi iaf gå och käka, har iaf skrivit upp alla glosor på engelskan som jag skulle plugga med nu.. (skrev dom på svenska) men det är nånting ändå!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0