NEradio

Nu har vi slutat för dagen, kom inte så långt med ett par frågor på kinesiskan men det var nog inte många som gjorde, satt mest och skratta.
Och oj det är så härligt väder! jag och nea var ute och rökte förut och man bara kände solen ligga på och det var helt vindstilla så det vart hur varmt och skönt som helst. Fick en idé att ta av sig och typ lägga sig och sola haha. men det var inget vi gjorde, nej.
Ska strax gå till bussen och åka hem till mig med nea, ska färga om hennes hår, (igen) haha.
Idag tar jag med datorn hem iaf så jag kan uppdatera senare, samt dagen outfit som jag lovat!
På tal om NEradio, så det är det vi har lyssnat på hela dagen, techno/trance, Himla bra musik. Så vill ni ha tidsfördriv så sätt på radion, går att lyssna via internet,
NERADIO

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0