moppe kan va kul!

hejsan igen, anledningen till att jag blev tvungen att rusa förut var att edvard johan och laura var utanför och skulle hämta mig. Vi skulle till Mcdonalds i marieberg för att äta, tog ett tag att komma dit för att edvards moppe vart överhettad så fick stanna två gånger. Så när vi väl kom fram köpte vi sammanlags; 7 st cheeseburgare, 1 ChickenMcNugget, 1 stor cola, 1 liten pommes och 6 pack Mcnuggets. haha det var riktigt gott, och det var edvard och johan som delade på alla cheeseburgare! Och edvard som betalade allt! =)

Nu är jag hemma eftersom att jag inte får vara med edvard idag, så han och johan skjutsade hem mig. Kanske får sova hos honom ikväll. han skulle prata med sin pappa om det. så hoppas jag får.


Juste, det jag skrev förut.  Att vi har sålt huset, ÄNTLIGEN! nu ska vi bara hitta en lägenhet också =)
Men jag och edvard gick ju ut med flisan vid 11, kom hem vid halv 1, då skulle edvard åka hem så han skjutsade mig till församlings hemmet där det var loppis, mamma och emanuel stog och sålde. Så jag tänkte att jag skulle göra dom sällskap istället för att vara hemma helt själv. Tog med mig 3 par hägklackade skor som jag inte använder, och ett par svarta var väldigt populära, jättemånga som kollade på dom men antingen var dom för små eller för stora. Men tillslut var det en som köpte, inga stora pengar men skönt att bli av med om jag ändå inte använder, och lite pengar är ju bättre än ingenting!
Så nu ska jag ta en snabb dusch och få bort moppe stanken haha. Jag tycker faktiskt att moppe luktar gott, motor liksom. Det påminner så mycket om landet, där vi alltid vad när jag var liten, innan mamma och åke separerade..
Saknar landet mycket faktiskt!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0