ledig dag

Hejsan, vaknade idag halv 2 ungefär, kokade ägg och åt frukost. första gången jag har kokat ägg själv och dom vart inte bra alls, skulle skiva ägget i skivor sen och hela ägget vart typ mos, men gick att ha på mackan ändå!
Kvart över 2 gick jag ut med Flisan i ungefära 50 min, sen har jag bara suttit hemma och varit almänt seg!
Och det ska jag vara imorgon också för vi är lediga då också, riktigt skönt att få sova ut faktiskt !
Så det finns alltså inget att berätta om idag heller eftersom att jag intte har gjort något.

Kollade förresten på Australia igår men hann inte se klart för jag somnade, så kanske se klart den idag.
Hörs kanske sen då folket!
hejhej.

♦♦♦

Kommentarer
lisette

ta en titt här på min outlet :D har lagt upp massa nya fynd, kasnke hittar JUST DU något :D ???

kram lisette

2009-03-23 @ 23:42:30
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0