jag saknar dig .

hej och förlåt att jag inte bloggat idag, har liksom inte hunnit!
Vaknade helt underbart iaf! såhär va..
Igår fick jag inte träffa edvard nånting.. Jag somnade vid halv 6 imorse och sen vid 11 så ringer edvard och säger att jag ska komma och öppna dörren för han står utanför. Och det gjorde han och vad glad jag blev!
Jag gick till sängen och la mig igen och han också, så himla mysigt. Sen åt jag frukost och klädde på mig och lite så, sen skulle vi åka till hällabrottet till edvards farmor och fika och så.. men så hade jag ingen hjälm för den var hemma hos edvard. Han åkte hem och hämtade och under tiden fixade jag håret också.
Så åkte vi moppe till hällabrottet och gissa vem som körde? jo JAG!
haha tänk mig sitta på en cross moppe med edvard bakom som sitter och skriker hur och när jag ska växla, och nEEEEEJ bara en gång och jaa.. det var kul och gick bra iaf =D

Efter fikat åkte vi till kumla igen och träffade johan & rasmus en stund, sen hem till edvard och var där..
Åt lite och sen bara myste.
Vi badade också innan det var dags att åka till tåget, hur mysigt som helst ju !!!!
Men fyyy vad jag hatar när vi åker till hallsberg och han ska med tåget tillbaka. Varje söndag, och  jag saknar min älskling så himla mycket! Bara hoppas på att han får komma hem nästa helg!!

Nu ska jag ta något att äta, duscha och sen sova, är jätt trött!
♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0