jag känner mig dålig!

jaha, har precis haft idrott, vi körde boxning, kunde inte vara med så mycket i slutet för fick jätte ont i lungorna / bröstet...
Det var lite kul ändå =)

Har fått en frånvaro lista från våran mentor också, hur många procent jag har varit borta, och hur mycket ogiltig respektive giltig frånvaro jag har, det ser inte alls bra ut!!
Sammanlagt har jag 26% ogiltig frånvaro, 18% giltig frånvaro... Jag själv tycker inte alls att jag har varit borta så mycket, inte alls. jag har verkligen varit på lektioner nu på sistonde och skärpt mig... Det kanske har blivit något fel, HOPPAS!
Dessutom måste jag ta hem dessa papper och ge till mamma så att hon kan skriva under, känns ännu sämre, hon kommer bli arg på mig!

Nu ska jag skriva ut lite papper sen har vi svenska!
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0