ingen större fara.

Uppsatsen gick bra faktiskt!
När vi kom in i husaren, där vi skulle skriva, låg det papper och allt klart för att börja.
På ett papper fanns det massa olika ämnen som vi fick välja att skriva mellan, jag valde "Morfar och jag."
Skrev nästan två häften, så hoppas dom tycker det blev bra!
man fick två timmar på sig att skriva, för först skriva kladd och sen renskriva allting. Jag blev klar på ca en timme, tur det för jag skulle vara hos sjukgymnasten klockan 3.
Mamma kom och hämtade mig utanför skolan kvart i 3, så vi hann i tid. Och haha, när vi kom fram till väntsalen så gick jag och kissade, annars hade jag nog kissat på mig tror jag.. Så när jag kommer ut från toan och skulle gå in till sjukgymnasten då jag kommer på att min mobil ligger kvar inne på toaletten! Smart carro som glömmer sin nya mobil!
Jag var iaf där för att kolla min höft, som står ut och gör ont efter att jag ramlade med moppen för ungefär 4 månader sen nu, ni har ju sett bilderna så ni vet hur höften såg ut! Den står fortfarande ut och ömmar, men hon hittade inget speciellt fel så antagligen läker det med tiden sa hon!

Hon förklarade även att det är som när man ramlar och slår i svanskotan jätte hårt, i vissa fall kan man ju ha ont i ett år och ha svårt att sitta osv.
Jaa, svanskotan är ju inte direkt kul att slå i, förbaskat ont gör det !!

Nu är jag äntligen hemma iaf, har precis pratat med edvard i 40 min, det blir DYRT! men jag älskar att prata med honom så glömmer bort tiden och han tycker det är kul att inte säga något heller, så när det har gått minst 30 min, DÅ säger han till. söt är han ändå! Saknar min edvard grymt mycket... !<3

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0