idag

dagen har bara bestått av skolan typ..
På idrotten hade vi bad, vi skulle inte livrädda nån docka utan skulle va två och två och livrädda varandra, så det gick bra. Sen fick vi västar som vi skulle ha på oss i vattnet och springa på det djupaste, haha det var lite kul för västarna höll upp en så det kändes som om jag var jesus, kunde stå rakt upp och ner i vattnet haha.
Sen bara lektioner.. Fick ångest när jag köpte cigg också! fan.. Kom på en rolig sak idag också. att när man röker, det är som att röka upp pengarna, typ tända på en 50 lapp och röka liksom. sjukt!

En stund innan vi slutade så kom backes polare phililp och sen när vi hade slutat så gick jag, nea, backe och philip till aramis och käka, backe och nea delade på en pizza och jag åt pizzasallad (MUMS) och smakade nån bit pizza också, det var fint!
Sen åkte backe och philip hem och jag och nea fortsatte till Ica Maxi så köpte jag hårfärg åt nea, hon ska bli blond! =O
Från svart till blond, hm får se hur det går! Hon har köpt 2 blekningar extreme blond, 1 vanlig blondering och en färg som är ljusbrun om allt skulle skita sig haha. Hoppas det går bra för na nu!

Jag har precis varit ute med Flisan, vad sur jag blir när hon vägrar gå fot! åh. hon är så himla envis så det är inte sant!!
Nu ska jag iaf äta, jag är hungrig och jätte trött. Somnade på engelska lektionen idag, började drömma om att jag sprang efter tusentals moppar... sen vakna jag av att ted sa nånting haha. Imorse på småföretaganden somnade jag ju också... inte bra jag får skärpa mig, men jag förstår inte hur jag kan vara så himla trött!! Jag går ju liksom aldrig och lägger mig efter 12 nu för tiden..
Ja nu är maten klar. 
peace!

♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0