HUSET SÅLT! =D

Hejsan.
Igår efter skolan så möttes jag av edvard när jag precis hade lagt in datorn i skåpet och tänkte följa med nea till tåget, oj vad glad jag blev. Han står där bakom mig och ler!
Så jag följde med honom hem, så skulle han fixa sin moppe (igen) som säkert tog 3 timmar.. så kom hem till mig vid 8 på kvällen.. Så vi 11 åkte vi till kim och hälsade på han och hans tjej var där också, var hemma vid 1 igen.
Skulle kolla på filmen "bedtime stories", men edvard fick kolla själv för jag somnade efter säkert 10 min. var så himla trött att jag höll på att somna hemma hos kim också haha.

Idag hade vi visning på huset, så jag och edvard vaknade vid 10 av att mamma ringde, kom upp ur sängen vid halv 11, då vi tog ut flisan och var sen hemma vid halv 1, då gick jag till loppisen och hjälpte henne lite =)
innan ja gick dit fick ja ett sms att HUSET ÄR SÅLT! oj så glad jag blev, så vi ska flytta ut den 9 juli.
 nu måste ja åka sskriver mer sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0