god natt!

Nu har jag suttit vid datorn hela kvällen och bara njutit till all bra musik som finns!
Det är tur att det finns bra musik, för vad skulle annars få dagarna att funka?
Nu är det dags att sova känner jag, ska dra på nån skön skiva, reggae blir det, och sova.
Och imorgon bitti måste jag komma upp själv också! annars brukar mamma väcka mig när emanuel är hemma då hon också går upp vid halv 7 och väcker honom, men nu är han hos sin pappa.
Hoppas jag kommer upp bara!
Sov så gott allihoppa och godnatt!

♦♦♦

Kommentarer
LILLIS

Söt blogg du har tjejen=))



Kika gärna in i min blogg och kommentera nåt=))



Sov gott!!!



LOVE/// Lillis

2009-03-16 @ 22:50:12
URL: http://lillissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0