dansen

Har jag glömt att berätta om dansen förresten?!
Den var jätte kul som vanligt, extra kul idag för nu sitter verkligen dansen så jag tappar inte bort mig eller nåt, det är mycket roligare då och man kan släppa loss ordentligt, jag får sån go i kroppen att dansa, så himla kul!
Tråkig bara att vi blev tvugna att gå en kvart tidigare för att hinna med bussen hem... Det är i slutet alla battlar mot varandra, typ 60 pers i ett rum, trångt med det funkar haha!
Jobbigt var det idag, extra jobbigt. Vi har alltid styrke träning 30 min innan vi kör igång med själva dansen, och då gör vi oftast rumpa & mage, mage & armar, rumpa & rygg.. eller nånting, men alltid bara två av dessa har vi gjort, men idag körde vi på med allt! Först rumpan, sen rygg, sen magen och till sist armar.. Det var riktigt jobbigt för armarna, går inte att förklara övningen haha.
Jag försökte förklara för edvard genom telefon vart jag hade ont, det gick inte så bra:
Jag - men om du tar armen och böjer upp.. typ som att du ska nypa dig i örat!
Edvard - jaaa.... okej?
Jag - ja, så känner du benet i mitten av armen?
Edvard - Det finns inget ben där carro?...
Jag - joo det gör du visste... men om du lägger handen på typ axeln då, o känner i mitten av nedersta armen...
Edvard - vilken arm menar du är nederst?
Jag - men den närmast handen, och brevid armbågen har jag ont!
Edvard - armbågen?, men säg det på en gång då!
Jag - neee inte armbågen, brevid.. du vet emellan...
Edvard - ????
Jag - jamen... äh skitsamma .. -..-

Haha, ni kan ju försöka själva och se om ni känenr det där benet, eller så är det bara jag som har ett sånt! skumt..

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0