dans <3

har precis kommit hem från dansen nu, himla kul var det. Dansen är något jag ser fram emot varena vecka.. går och längtar efter torsdagar. OCH fredagar för då kommer edvard hem, han får förresten komma hem varena helg nu framöver, och snart är han klar med skolan också, så då får han komma ut! tror han har nationella prov i matten del 2 kvar. Annars fick han VG sm slutbetyg i svenska och MVG i första matte provet, är så himla glad för hans skull! =D
jaja, tillbaka till dansen. I början körde vi uppvärmning och styrketräning som vanligt, och sen igenom dansen några gånger. Efter 40 min skulle båda grupperna samlas i en sal och så skulle vi göra nåt nytt. Vi fick dela upp oss två och två och dansa i par, det var roligt. Sist körde vi igenom dansen en sista gång innan vi slutade. Jag tycker att dansen borde vara två timmar lång ist för bara en timma, det går så fort. "TIden går fort när man har roligt!" =)

Nu ska jag äta och efter det gå ut med Flisan och efter det duscha och sen bara softa.
Jag och nea var lite flummiga under tiden vi väntade på alexandra, vi skulle plugga men det gjorde vi ingenting faktiskt. Satt i grupprummet och sjöng till musiken, sen gick vi ner och fikade 2 skum bollar var, hur gott som helst. Sen upp igen och sen satt vi ute i 10 min och väntade på att alexandra, tog kort men dom får ni se sen!

♦♦♦

Kommentarer
hedda

Det är den 9 april på Stället. och jag det skulle jag tro att det blir :)

2009-03-12 @ 19:12:18
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/
hedda

nja jag har endel kvar! det e bara du säger hur många du ska ha¨om du ska ha , så får du mitt mob nr så får vi se om vi kan mötas nånstans :)

Biljetterna kostar iallafall 60 kr st :)

2009-03-12 @ 19:34:48
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/
hedda

låter skit bra :D vill ju sälja så många som möjligt !

2009-03-12 @ 19:58:12
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0