dags att älska Westlife igen?

är jätte trött och sur så tänker inte skriva mycket nu. vet inte varför jag är sur men så är det.
Har iaf lyssnat på westlife i ungefär 2 timmar nu, jag och mina syskon och kusiner verkligen älskade dom när vi var mindre. Oj vad vi lyssnade på dom verkligen heela tiden, så ville ha lite minnes känslor och slog på Westlife.
Den här var favorit låten tyckte vi alla!

"When You´re looking like that"


 


Och nu ska jag gå och borsta tänderna sen lägga mig och sova, ska sova jätte gott har jag bestämt mig för.
Har fått jätte ont i ryggen också, har suttit som en säck potatis i nästan 3 timmar och pluggat förut i sängen. Och i sängen är ju inte det bästa av alla ställen att sitta på, mmjuk och man sjunker ihop.
Edvard får massera mig på fredag! <3
god natt på er

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0