äntligen!!!

yes, nu har vi slutat Info & Layout! Hann nästan klart med sista uppgiften idag, =)
Nu sitter jag och väntar på edvard, han kom med tåget till kumla 14.40, han hade precis varit på maxi.. så sa jag att han skulle skynda sig hit men nej då skulle han hem först.. Så ska vänta här tills han kommer, hoppas bara det går fortfort!
Kan knappt bärga mig, saknat min älskling jättemycket :*

Ska gå och kissa nu.. och inte röka för jag har inga cigg.. abstinens..
Sitter och hoppar på stolen, känner mig skit stressad... HJÄLP. det här är inget bra, och att jag mår illa!
Känner i kroppen att det är nånting på gång. igår kväll kom det spya i halsen bara sådär. och har mått illa hela dagen idag, hoppas det inte bryter ut helt bara!
knapra vitaminer när jag kommer hem sen.

Vid 6 ikväll kommer fredrik från sthlm till oss också, han ska bo hos oss (alexandra) i helgen, och ikväll ska dom två på klaras så jag och edvard blir själva hemma, hur bra som helst, mysa ordentligt! =D

Älskling och jag på Alexandras 18års dag!

♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0