allt i ett

hejsan, har inte skrivit nånting alls idag därför attjag gick upp vid 10 och sen vid 12 åkte jag och mamma till edvard, hans familj och fikade =)
Så sen har jag bara varit med edvard hela dagen, har i stort sett inte gjort nånting, varit hemma hos honom, fixat en ny bil dom har köpt, dom köpte två nya idag faktiskt och båda är redan sålda!
Och edvard åkte hem idag som vanligt 5 över 8, efter det skjutsade zoltan (edvards pappa) hem mig, också som vanligt, sen åkte jag och mamma ut och jag övningskörde, körde lite längre sträckor idag och mötte  några bilar, jag har lärt mig att hålla mig på min sida i svängar bättre nu, haha igår låg jag i vänsterfilen ganska ofta!
Har inte mycket mer att berätta som har hänt har ju inte hänt något, men här kommer lite bilder iaf jag lyckats tagit, bland annat dagens outfit!


Jeanstights, och "klänning, tunika", från ginatricot båda två.




ÅÅH, kan inte beskriva hur mysigt jag låg där, både jag och edvard somnade sådär mitt på ljusa dagen! <3


Kolla hur sööt han är, och ruffsig i håret! ^^


CARRO <3 EDVARD



Ja det får avsluta en fin dag, har precis kollat klart på BECK med mamma också, och n u ska jag lägga mig och kolla på nån film!
God natt!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0