22.11

Nu har jag duschat, oj vad skönt det var med en riktigt varm dusch!
Så sitter och väntar på att håret ska torka och det kan ta upp till 2 timmar ibland.. de har redan gått en timme, så får se. men hatar att sova i blött hår så bara att vänta. Fördriver tiden genom att sitta och snacka runt på msn.
Men jag är jätte trött så vill sova, för imorgon får inte jag sovmorgon till 10 som jag brukar ha på fredagar, utan jag ska va i skolans café klockan 8. Så bara att knalla dit, ouf vad jobbigt!
Men ni kan ju gärna ta en sväng förbi cafét i biblioteket imorgon om ni har vägarna förbi och hälsa på mig, (Ni som bor i kumla såklart!)

Ha en så god natt allesammans!

♦♦♦

Kommentarer
GABBI

Gud vilken fin design du har :) Hoppas du får en bra dag! :)

2009-03-20 @ 10:07:57
URL: http://gabriellawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0