18.03.09

hejsan. Imorse gick vi upp runt 10 över 6, och jag som brukar vakna vid 7!
Men det var faktiskt inte så speciellt jobbigt, bara göra sig iordning typ och gå till bussen som gick kvart i 7.
Kom till skolan runt 7.50, sen 8 hade vi klassråd, fick reda på vilka tider och dagar det är stöd timmar, om man typ ligger efter och vill komma ikapp eller om man har svårt för något kan man gå dit och få hjälp, och det ska jag göra, så jag kommer ikapp och verkligen förstår vad jag gör, vilket jag inte gör nu!
Klockan 9 hade vi prov i branch och produkt, det gick väl sådär, det var lite som jag inte kommer ihåg, typ nån sida, men hoppas på ett G iaf... håll tummarna!

Var sen nere och köpte toast och energi dricka, eftersom vi inte hann äta frukost imorse.
Tänkte lägga ut dagens outfit idag också, men det kommer senare när jag är hemma för det går inte att använda USB på datorn.. det gick att koppla in min förra mobil, men nu när jag har en ny så funkar det inte. Så det är också anledningen till att jag typ aldrig lägger ut bilder medan jag är i skolan. bara så ni vet alltså =)
Idag slutar vi kvart i 4, men hoppas få börja kinesiskan tidigare så jag hinner med halv 4 bussen. Så kanske nea följer med hem och sover hos mig idag. Ska nämligen färga om hennes hår, det var helt ljus oranget när vi färga igår haha!
Men jag tycker färgen är frän, kan lägga ut bild på det också, lite annorlunda för inte många som har det..
Nu har vi försäljning och service så ska göra klart arbetet om Italien, det ska vara inne på fredag.
Hörs sen!

♦♦♦

Kommentarer
Leia

Förstår det!



Ha en fin onsdag =)

2009-03-18 @ 11:43:42
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0