16.03.09

godmorgon.
Jag har inte bloggat så mycket i helgen, har bara varit med edvard så då har jag inte lust att sitta vid datorn!
I lördags hade jag skittråkigt och fick inte träffa edvard så jag var med jessica och sov där också, det var länge sen. Tror jag somna på en gång när vi kom hem till henne och sen på morgonen vid 11 cyklade jag vidare till edvard och var med honom hela dagen..

Imorse var jag hur trött som helst och det är jag fortfarande. Satt i soffan under en stor filt och åt frukost och kollade på nyheterna med mamma, och trots att jag hade den stora filten så frös jag som en gris. Första lektionen var småföretagande, fick reda på att jag fick IG på provet vi gjorde förra måndagen, så satt kvar i lektionssalen ett tag och gjorde uppgifter till att klara provet om 2 veckor. hhoppas det går bra.
Jag somnade även på bänken där. la huvet i armarna och det var så skönt så kände jag att jag hoppade till haha så hade jag visst somnat, inte meningen, skulle kunna somna sittandes nu, är för himla trött!
halv 11 börjar idrotten och idag ska vi bada, typ öva på livräddning med en docka vi ska dra upp ur vattnet, jag kommer typ sjunka med den där dockan så hoppas att nån kan livräddning redan så nån kan rädda mig haha!

nu måste jag gå och dricka vatten jag törstar ihjäl!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0