13.03.09

fredag den trettonde igen! Och dagen började med lite otur haha.
Sov hos mikaela inatt, och kunde inte skriva igår för internet funkade inte hos henne.. Men vaknade av klockan halv 7 imorse, så då stängde jag av alarmet och sen hade jag tydligen somnat om. Sen när klockan var halv 8 skrek mikaela att "CArrroo klockan är halv 8!!!!"
Så flög upp ur sängen och klädde på mig, sen springa till bussen. han inte borsta håret ens en gång!! Så idag ser jag ut som en zombie, inge smink, inte fixat håret eller nånting haha.
Kännde mig som en stork när jag väntade på bussen.. en sovande stork! haha.

var på skolan 8.05, och 8.15 skulle vi se på bio, I taket lyser stjärnorna. Den var bra en gång till! =D
Jag är skithungrig nu eftersom jag inte hann äta frukost imorse heller, jag har inga pengar så kan inte köpa nåt heller!!
får vänta en timme med att äta för då öppnar matsalen. är säker på att det är någon mat som jag inte tycker om bara för jag är så jävla hungrig.
Vi har även hål timme till kvart i 12... så nu ska jag fördriva tiden!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0