10.03.09

Hejsan, Imorse varken försov jag mig eller missade bussen, de ser redan ljusare ut, men jag är skapligt trött!
Har precis haft kinesiska i två timmar och jag har bestämt mig för att fortsätta! För om jag byter till vett och etikett måste jag jobba ikapp jätte mycket eftersom att jag kommit efter 1 & ½ termin, och förlorar 50 poäng då.
Så bättre att fortsätta på kinesiska och får 100 poäng för ett G + att jag börjar förstå lite mer nu då är det mycket roligare.
Har idag och förra veckan översatt en text från kinesiska till svenska, är inte helt klar men det går bra.

Om 5 min börjar vi näthandel, så ska ta sakerna och gå nu, vi hörs sen.
♦♦♦

Kommentarer
Mikaela

Luugnt !



Shiit vad kul det låter med kinesiska !!

2009-03-10 @ 11:13:11
URL: http://mikaelabusi.blogg.se/
Mikaela

hhaha. tror jag det .. heh. Men sånt får man nog ge en hel del tid.. tar nog ett tag innan man förstår allt ja :)

2009-03-10 @ 11:39:10
URL: http://mikaelabusi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0