09.03.09

Godmorgon.
Imorse gick jag upp i tid, men jag hade problem med allt, eller så var jag bara seg på att tänka.
Jag satte mig upp i sängen, och så började jag tänka om jag skulle sminka först, eller klä på mig eller äta frukost, så kom jag på att det tar ett tag och välja kläder, så om jag kanske skulle platta håret istället och sminka mig och sen klä på mig.. så tänkte jag också attt det kanske blir lättare att sminka sig och fixa håret om jag har klätt på mig innan.. så där satt jag i sängen fullt tänkade på hur jag skulle göra, satt där typ i 10 min.
Ja sminkade mig och fixade mig och sen klädde jag på mig, jag hann inte äta frukost, och jag hann inte med bussen.
Jag ringde mamma om hon kunde skjutsa mig men hon skulle precis ut med Flisan så det gick ju inte, så då ringde jag åke (emanuels pappa) eftersom att han ändå skulle lämna emanuel vid kumlaby skola där jag bor, så tänkte jag att jag kanske hade tur att han inte hade åkt än, och det hade han inte så han skjutsade mig till skolan, tack =)
Vi hade började Småföretagande och hade prov, vet inte hur provet gick men säkert ig om jag känner mig själv rätt.

Sitter nu i grupprummet med alla , alla är faktiskt här idag, och väntar på att idrotten ska börja, det är 1h och 10 min kvar... suck vad ska man göra?

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0