06.03.09

god dag, det var jätte skönt med sovmorgon idag!
Bara det att typ 5 pers skrev massa sms och så, så jag vaknade och somnade om heela tiden!
Sen var det iaf dags att gå upp och jag käkade frukost i säkert en halvtimma, macka, vaniljyoghurt och flingor, hur gott och skönt som helst att slippa stressa för en gångs skull!
Sen gjorde jag mig iordning, klädde på mig och sen cyklade upp till bussen, alexandra han komma hem så jag kunde låna cykeln så jag slapp gå, ännu bättre!

När jag kom till skolan hade vi försäljning och service, vilket vi har fortfarande, men nu sitter vi i grupprummen och jobbar. Ska göra kapitel 5, alla i klassen har valt ett varsit land, jag och nea valde Italien att göra ett arbete om.
Kan inte göra det nu eftersom att nea precis åkte iväg med bussen till hallsberg, därifrån ska hon med tåget till Gbg.. så henne ser jag igen på måndag, gumms <3
Nu ska jag jobba, och snart är det matte. Hoppas det går lika bra som igår, då blir jag glad!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0