04.03.09

Godmorgon!
Dagen började inget bra alls.. försov mig!
Mamma kom in kvart i 8 och då skrev jag ut "men jag ääär vaken"
mamma: "carro det är du inte allste, din buss går nu"
jag: "jahaa......"

Det är så det brukar va, mamma kommer in och väcker mig för femte gången då jag har försovit mig, så är jag vaken fast ändå inte, så brukar säga nånting konstigt ibland ,, en gång låg jag och prata om att hon ska dra upp persiennerna, så hon gjorde det och så hade jag somnat igen. Skumt det där att vara trött på morgonen och inte veta vad man gör!
Jag har iaf ätit frukost, klätt på mig och gjort mig iordning, ska bara vänta på bussen nu som går 9.54, så jag hinner blogga ändå innan jag går till bussen, det brukar jag vanligtvis inte göra!
Ta morgoncigg nu, jag måste sluta röka!! (sa att jag skulle sluta helt för ett halvår sen nu...)

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0