01.03.09

Hej söndag!
Vaknade imorse vid 8 av att edvard ligger och pussar på mig! Finns inget bättre sätt att vakna på ^^.
Han är så söt.
Låg kvar i sängen ett tag och myste, så gick jag ut med flisan en kortis vid 9..

Vid 11 skulle edvard hem, så han gick och ville inte att jag skulle göra honom sällskap... Så jag passade på att äta frukost då.
Så vid 12 gick jag ut med Flisan igen på en lång promenad, rätt härligt var det.
Kom in nu för ett tag sen och slog mig ner vid datorn, passa på att blogga innan jag ska göra nånting annat!
Mamma vet jag inte när hon kommer hem så jag och alexandra är själva hemma fortfarande, det är suveränt!
skönt att bara vara hemma ensam och inte tänka på någon mer än sig själv ibland!
Åh, nu längtar jag bara ännu mer tills jag flyttar hemifrån!!!

hörs sen!
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0