vandring

Jag och Mikaela tänkte gå till kumlasjön och bada en stund förut, men kom på att det stänger 3 idag för att det är söndag, surt, det är ju så himla varmt ute så man vill liksom svalka sig på nåt sätt, så då tänkte vi att vi drar till skogsbrottet igen, men det låter alldeles för kallt så det blev inget av att bada.
Så nu ska jag snart gå till Edvard och göra honom sällskap, han håller på att koppla in högtalare i deras husvagn, ska antagligen sova där inatt också. Får utnyttja lite grann att dom har en TV som funkar för det är en bra film ikväll klockan 9 på kanal 3, och vi har fortfarande inte hittat sladdarna till våran TV, kul att ha en heelt ny stor platt tv men så försvinner sladdarna... ÅÅH!

Just nu sitter jag och lyssna på lite sån här gammal musik som väcker minnen, just nu Anton & Affe.. Borde stänga av snart jag blir ju lite deppig faktiskt haha.

Ska nu köpa cigg och sen knalla vidare till Edvard.. Ha en bra kväll allihoppa.
Och god natt säger jag nu!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0